Postup pro vygenerování žádosti

  1. Zaregistrujte se na webových stránkách.
    • K registraci je nutné vyplnit platný e-mail a heslo, které má alespoň 12 znaků.
    • Prosím používejte bezpečná hesla, která se vytváří kombinací malý, velkých písmen, číslic a znaků.
    • Po registraci Vám na zadaný e-mail bude zaslána zpráva s odkazem pro aktivaci účtu. Na tento odkaz je nutné kliknout a tím potvrdit registraci. Bez tohoto potvrzení není možné se přihlásit.
    • Poté se prosím přihlaste vámi vytvořenou kombinací e-mailu a hesla.
  2. Vytvořte profil žadatele (dítěte). Na základě vytvořeného profilu bude každému dítěti vygenerováno identifikační číslo (ID).
    • Po přihlášení uživatele se v menu objeví odkaz MŮJ ZÁPIS
    • Na této stránce klikněte na tlačítko Registrovat žadatele. Následně vyplníte 3 kroky.
    • Krok 1 – Žadatel  (dítě) – vyplňte údaje o žadateli
    • Krok 2 – Zákonný zástupce – vyplňte údaje o zákonných zástupcích.
  3. Krok 3 – Výběr školy
    • Vyberte školu, ve které budete žádat o přijetí žadatele k základnímu vzdělávání a „zaregistrujte se k zápisu“, tj. předání profilu dítěte do vybrané základní školy.
    • Vyberte zda žádáte o přijetí nebo o odklad, dle tohoto výběru Vám bude vygenerována žádost
    • Pokud škola nabízí rezervaci termínu návštěvy, zobrazí se rezervační rozvrh. Zde si můžete vybrat termín návštěvy.
  4. Vytiskněte si vygenerovanou žádost nejlépe oboustranně na jeden list. Žádost musí být opatřena hlavičkou vybrané základní školy.
  5. V případě „registrace“ žadatele do více základních škol musí být pro každou vybranou základní školu samostatná žádost.